2017. május 28., vasárnap

Starrily lakkok

Scroll down for English version

Ma egy olyan márkát mutatok meg, amit már nálunk is lehet kapni a Nailmail-nek köszönhetően!:) Ez pedig a Starrily, egy nagyon különleges márka, gyönyörűszép lakkokkal. És azt is elárulhatom, hogy amellett, hogy nagyon szépek, a minőségük is kifogástalan - legalábbis a 3 lakk, amit beszereztem, egyszerűen tökéletes! (A Nailmail csomagomban még más is volt, de arról majd egy külön bejegyzésben.:))

Azt máris leszögezném, hogy amikor veszek egy új lakkot, az első dolgom, amikor hazaérek, hogy kidobom a dobozát... Hát igen, ez van, teljesen feleslegesnek tartom a dobozokat, és mivel fiókokban tárolom a lakkokat, nem is látnám a színeket, ha kihúznám őket. Azonban a Starrily-nak olyan különleges a doboza, hogy nincs szívem kidobni.:)

De lássuk is mostmár a lakkokat, a végén pedig egy manikűrt, amelyet a 3 lakkal készítettem el.

Bioluminescence

Mi más lehetne a kedvencem a három lakk közül, mint a kék, tele ezüst mikroglitterrel? Egyszerűen csodaszép ez a szín és ami nekem a legnagyobb meglepetés volt, hogy egyréteges, annak ellenére, hogy elvileg jelly! Bizony, egy rétegben tökéletesen fedett, de azt azért el kell mondanom, hogy a képeken két rétegben van rajtam, mert látni szerettem volna, van-e különbség, ad-e a lakknak egy újabb mélységet a második réteg, de valójában nem sokat változtatott a dolgon.:) Érdekes, mert az eredeti leírásban 2-3 réteget ír a teljes fedéshez, de ez nem így van. Az ecset tökéletes, nem túl széles, nem is túl keskeny, nekem pont megfelelő.






Dopamine

Kevés piros lakkom van, pedig szeretem a színt, de nagyon különlegesnek kell lennie, hogy beleszeressek. Hát a Dopamine ezt megugrotta.:) Egy nagyon mélyvörös, lineáris holo jelly lakk - szintén egyréteges (a hivatalos leírás szerint 2, nem is értem). Azonban itt azért a második réteg ad már neki egy plussz mélységet, de a minősége kifogástalan. A lakk nem volt rajtam sokáig, mert annyira mohó voltam, hogy mindet gyorsan ki akartam próbálni, de még rövid idő alatt is egy picit elszínezte a körmöm, de!!! másnap ez már nem látszott. Szóval most azt mondom, hogy nem fog erősen, de ezt majd letesztelem azért hosszútávon is. A lakkra nyomdáztam is a Born Pretty Store BP-72-es nyomdalemezével (#20788).




Neutrino

Fekete alap, holografikus glitterekkel. Ebből egy réteg semmiképp nem elég, mert erősebb a jelly alap, de két rétegben már tökéletesen fed. Nagyon szeretem a feketét, minden évszakban jöhet, szerintem nagyon elegáns szín, így mindenképp szerettem volna kipróbálni, és nem is csalódtam.







Mivel a legkedvesebb manikűr nekem mindig is a galaxis témájú volt és ez a 3 lakk pont tökéletes volt egy ilyenhez, természetes volt, hogy ez készül majd velük. Alapnak a Neutrinot használtam, erre szivacsoztam fel a galaxist a Bioluminescence és a Dopamine lakkokkal, majd az örök kedvenc nyomdalemezemmel, a BM-XL213 Bundle Monster lemezzel Kelli Marissa-tól nyomdáztam rá.



Remélem, hasznosnak találtátok a bejegyzést, amint említettem, a lakkok elérhetőek a Nailmail kínálatában.

English version

Today I will show you a brand which is now available at Nailmail.:) The brand is called Starrily which has very unique and beautiful polishes. Beyond their beauty, they also have great quality - the three lacquers I bought are just perfect. (There was something else in my Nailmail package, but I will write another post about that.:))

I would like to clarify now, that whenever I buy a new polish, the first thing I do when I get home is to throw out the packaging. I just think the package is totally unnecessary and since I put them into a drawer, I wouldn't see the colours if I would leave the packaging. Starrily however has beautiful packaging and I could not throw it out. I just couldn't.:)

But let's see now the polishes, at the end you will find a nailart as well including all the three lacquers.

Bioluminescence

What else could be my favourite than the blue one full of silver microglitters? It's simply beautiful and it really surprised me that it was opaque in one coat in spite of the fact it's jelly. Yes, it is perfectly opaque in one coat, but I have to tell that on my pictures you can see 2 coats because I was curious whether a second coat could deepen the colour, but to be honest it did not make real difference.:) It's interesting because the original description says it will be opaque in 2-3 coats, but that is not true. The brush is simply great for all the three.

Please see the pictures above.

Dopamine

I don't have many reds, I like the colour though. Still it has to be very unique for me to buy it, but in case of Dopamine it was love at first sight.:) It's a deep berry red jelly polish with linear holo - also a one coater (original description says 2 coats at least, I don't even understand). However the second coat really deepens the colour. I did not wear it too long, because I really wanted to try all of them. However it stained my nails a bit during removal. BUT!!! the next day the stain was already over, so I'm not sure whether it will be permanent if I will wear it longer. I also stamped on it with BP-72 plate from Born Pretty Store (#20788).

Please see the pictures above.

Neutrino

Jet black base with holographic glitters. You will already need here two coats, because it really has a jelly base, but it will be perfectly opaque with the two. I really love black colour in every season, I think it's elegant, so I needed to try out this one and I was not dissapointed at all.:)

Please see the pictures above.

Since my favourite nailart was always the galaxy manicure and these three were just perfect to create one. As a base I used Neutrino and I sponged the other two on it creating the galaxy. Then I stamped on it with my all time favourite stamping plate: BM-XL213 from Bundle Monster in collaboration with Kelly Marissa.

Please see the pictures above.

I hope you liked the post, as I already mentioned, Starrily is available at Nailmail.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése