2017. május 24., szerda

Cirque - Meet me in Montauk

Scroll down for English version

Nagyon szeretem a világos lakkokat, valahogy olyan elegánsnak érzem őket. Viszont önmagukban olyan "üresek" rajtam, míg például egy sötét lakkot simán hordok díszítés nélkül, egy világos lakknál zavar, ha nem nyomdázom rá legalább.:)

Ezúttal a Cirque Meet me in Montauk nevű lakkját kentem fel, ami egy nagyon világoskék, már-már fehérbe hajló krémlakk. Remek minőség, két rétegben gyönyörűen fed és nem csíkozódik. Nem tudom, hogy pontosan mi inspirálhatta a lakk nevét, de nekem Montauk-ról mindig az a Jóbarátok rész jut eszembe, amikor a tengerparton van a csapat és Ross és Rachel újra összejönnek, Monica-t megcsípi egy medúza és Joey-ból homoksellőt csinálnak.:)


Na de a lakkra visszatérve: természetesen a nyomdázás nem maradhatott el, bár ez nem lett túl komplex, de nekem így is tetszett a végeredmény. Az alábbiakat használtam:




Hogy a nyuszis nyomdázóról is ejtsünk pár szót, sajnos nem vagyok tőle elájulva. Mivel a nyomdalemez, amit használtam, nem túl mélyen vésett, nagyon nehezen vette fel a nyomdafej a mintát, sokat szenvedtem vele, mire sikerült elkészíteni a nyomdázást két ujjra, majd inkább váltottam nyomdafejet. Valószínűleg mélyebben vésett lemezekkel jobban működik a dolog. 

De akkor lássuk is a végeredményt:




English version

I really like light polishes, I think they can be very elegant. However I feel if I use a light polish only in itself then I really miss something unlike with a darker one, so I always stamp on them at least.:)

Today I used Meet me in Montauk by Cirque which is a very light blue one, which in some cases can be seen almost as white. It's a great quality creme lacquer, opaque in two coats. I don't know the inspiration behind the name, but when I hear "Montauk" I always remember that Friends episode when they are on the beach, Ross and Rachel are back together, Monica is stung by a jellyfish and Joey becomes a sand mermaid.:)


Back to the polish: of course I did not miss stamping on it, it's not that complicated though, but I liked how it turned out. I used the following products:


I was not really impressed by the bunny stamper (it's very cute though:)). The stamping plate I used it's not really deeply-carved, so it took a long-long time to succefully pick up the pattern and after 2 fingers I gave up and changed the stamper. I think it works better with other, deeply-carved stamping plates.

But let's see now the result:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése