2017. május 1., hétfő

Egy újabb Essence teszt

Testing Essence lacquers

Scroll down for English version

Most az Essence Colour Boost lakkokat próbáltam ki, amelyek ígéretük szerint egyrétegesek. Lássuk, hogy így van-e!
Először megmutatom az elkészült manikat, utána leírom a véleményem is. Három színt vettem meg, kezdjük azzal, amelyiket csak önmagában kentem fel. 

A 06 Instant happiness egy babakék árnyalat némi piszkos szürke beütéssel. Csodás nyári szín!



A következő két színt együtt használtam, és Sammy dry marble technikáját alkalmaztam alapként. A két szín a 01 Instant friendship és a 02 Instant fun. Előbbi egy nagyon világos babarózsaszín, utóbbi egy erősebb, lazacos pink. A nyomdázáshoz a Lina Nail Art Supplies Make your mark 03-as palettáját használtam egy fekete nyomdalakkal.




És akkor a véleményem: szerintem nem egyrétegesek a lakkok, mindháromnál azt tapasztaltam, hogy egy réteg után még csíkos volt a lakk, nem fedett tökéletesen, bár lehet vastagabban kellett volna felkennem. Két réteg viszont elég volt. Az ecsettől nem vagyok elájulva, nekem túl széles, emiatt nem tudtam szép íveket kialakítani a körömágynál és nem szeretek utána még hosszú percekig takarítani. És hát a tartósság - nekem ez volt a legnagyobb bajom, egy nap után mar pattogott le a lakk. 
Összességében tehát annyira nem vagyok megelégedve a lakkok minőségével, de a színek tényleg szépek és szerintem azért nailart-hoz vagy nyomdázáshoz el tudom őket majd használni. Esetleg lábra jó lehet, mert ott tök mindegy, mivel lakkozom ki a körmöm, 4 hétig lerobbanthatatlan a lakk.:)

English version

Recently I tried the new Essence Colour Boost lacquers which promise to be one coaters. Let's see whether it's the case!
First I will show you the manicures, then I will share with you my opinion about the polishes. I got three colours, I will start with the one I used only in itself.

06 Instant happiness is a baby blue polish with greyish undertone. Perfect summer colour!

Please see the pictures above.

I used the next two together in one manicure using Sammy's dry marble technique. The colours are 01 Instant friendship and 02 Instant fun. The former one is a light baby pink, the latter is a salmon pink. For the stamping I used Make your mark 03 plate from Lina Nail Art Supplies and a black stamping polish.

Please see the pictures above.

And then let's see my opinion: I think the polishes are not one coaters, after one coat they were still not opaque. Maybe I should have used a thicker coat, two coats however was enough. I did not like the brush to be honest, for me it was too wide, I could not make it perfect at my cuticles and I don't like to spend a lot of time with clean-up. The biggest problem however is the lasting. After 1 day it started chipping.
To summarize the above: I'm not impressed by the quality of the polishes, but the colours are really nice and I think I can use them later for nailart or stamping. Or maybe they can be used on toenails, because no matter what I use on them, they are not chipping for 4 weeks.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése