2017. május 21., vasárnap

Love is in the air

Scroll down for English version

Legutoljára sikerült mindenféle Valentin napi témájú nyomdalemezt kérnem tesztelésre a Born Pretty Store-tól, jobb később mint soha...:) 

A BP-71 lemezről van szó, a #20785-ös szám alatt találjátok meg a BPS oldalán.


Úgy döntöttem, hogy egy átmenetes manit készítek, mert már rég nem használtam ezt a technikát, de annyit bénáztam vele, hogy a folyékony bőrvédő használata ellenére is fél órán keresztül takarítottam a körmöm körül.:) Alapként a Picture Polish-tól a Spring és Rose lakkokat használtam, majd egy sminkszivacs segítségével elkészítettem az átmenetet, amelyre fekete Lora lakkal nyomdáztam.





English version

Last time I chose a few Valentine day themed plates for testing from Born Pretty Store - better late than never.:)

The one I tested today is BP-71 under #20785 on the BPS site.


I decided to create a gradient manicure because I did not use this technique recently, but I was so clumsy I had to clean-up the polish around my cuticles for 30 minutes even though I used liquid tape.:) As a base I used Spring and Rose from Picture Polish and I sponged them on my nails using a make-up sponge, then I stamped on it with Lora black polish.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése