2017. június 25., vasárnap

Moo Moo's Signatures - Frankenstein's Monster

Scroll down for English version

Kicsit eltűntem, de ez a meleg egyszerűen kikészít... A lakkozós kedvem szinte a nullával egyenlő, kb. 5 napig viselek most minden manit.

Viszont a Moo Moo's Signatures Frankenstein's Monster nevű lakkját már régóta meg akartam mutatni, így jöjjön most erről egy bejegyzés.:)


Nemrég, amikor a Starrily lakkokat rendeltem a Nailmail-től, egy potyautas is volt a csomagban: Arabella elküldte nekem az egyik kedvenc márkámtól a Frankenstein's Monster-t, aminek nagyon örültem és itt is nagyon köszönöm még egyszer!:)

Az az érdekes, hogy magamtól ezt a lakkot biztos nem vettem volna meg, mert azt gondoltam, nem az én világom, de felkenve egyszerűen imádom! Alapvetően egy sötétzöld lakkról van szó, amely holo (kedvenc), piros/rózsaszín shimmer-t, ezüst pelyheket és pink/piros irizáló glittereket tartalmaz a leírás szerint. Kicsit káosz, nem?:) Ennek ellenére a lakk tökéletesen egyben van és működik, nagyon különleges színe van. 3 vékony rétegben kentem fel, de szerintem 2 vastagabb is elég lehet. A Moo Moo lakkok ecsetét nagyon szeretem, nagyon könnyű vele lakkozni.

És akkor mutatom is a manikűrt, a végén nyomdáztam is rá egyet a Moyra 107-es - A Day like this nevű palettájával.






A lakk elérhető a Nailmail-nél, szerintem nem bánjátok meg, ha kipróbáljátok!:)

English version

I know, I dissapeared a bit, but I simply can't bear this hot weather... I don't feel like doing any nailart and I wear the manicures for 5 days which is not really usual for me.:)

However I wanted to show you today Frankenstein's Monster from Moo Moo's Signatures, so let's see the post about it.

Recently I ordered some Starrily polishes and there was a little surprise in my package: Arabella from Nailmail sent sent me this polish from one of my favourite brands and I was very happy about it and I would like to thank to her again!:)

It is interesting because I never wanted to buy this particular polish, I thought it's not really my taste. Oh, I was so wrong, I really love it!! Basically it's a dark forest green polish with red shimmer, tiny red flakies, holo sparkles, silver flakies and pink/purple iridescent glitters. Sounds bit of a chaos, doesn't it?:) Maybe, but in reality the polish looks amazing and it is so special and unique! I applied 3 thin coats, but I think it would work with 2 thicker one. The brush is great, it's always easy to work with Moo Moo's brushes.


And now I'm showing you the manicure, I also stamped on it using a Moyra plate - No. 107 A day like this.






The polish is available at Nailmail, you won't regret trying this beauty!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése