2017. március 25., szombat

Illyrian Polish - Power ring

Egy gyors bejegyzés mára, mivel megérkezett nemrég a Moyou rendelésem és hát muszáj volt kipróbálnom a nyomdalemezeket.

Alapként az Illyrian Polish Power ring nevű lakkját használtam, amit nemrég szereztem be a Naillandtől. A lakk az Every witch way kollekció része, amiből korábban már mutattam egy lakkot. 

A Power ring alapvetően szürkéskék színű, bár én inkább kékesebbnek látom. Ezen felül zöldeskék shimmer is található benne, ez a szín is nagyon különleges és egyedi. Két rétegben fed, nagyon könnyű lemosni, egyszerűen remek a formulája. És amint mondtam, az Illyrian nagy kedvencem lett a Picture Polish mellett.:)

A nyomdázást nem bonyolítottam túl, a Moyou új, Minimal kollekciós lemezei közül használtam a 01-es számút, erre pedig a Moyra ezüst színű nyomdalakkjával nyomdáztam. Egy kis kitérő: tudom, hogy sokan szeretik a Moyra nyomdalakkokat, de nekem nem igazán váltak be. Bár nagyon szépen felveszi a nyomdafej, nekem eddig mindig minden fedőlakk elkente a mintát. Az ezüst még egész jól működik, de ez sem volt tökéletes. Na mindegy, ez csak az én véleményem, de most lássuk is a képeket.:)






English version

A quick one for today because I have just received my Moyou order and I needed to try the stamping plates.

As a base I used Power ring from Illyrian Polish which I bought recently at Nailland. It is part of the Every witch way collection and I showed you already a polish out of that.

Power ring is a greyish/blue lacquer but I rather see the blue side of it. Beyond that it has a teal shimmer in it which makes it very special and unique. It is opaque in two coats and very easy to remove, I just love its formula. Illyrian Polish is now my favourite brand beyond Picture Polish.:)

The stamping I did was quite simple, I used Minimal 01 plate from the new collection of Moyou and a silver stamping polish from Moyra. I know a lot of people love Moyra stamping polishes, but I'm not one of them. The stamper picks up the patterns very nicely, but all the top coats I used smudged them. The silver one still works quite well for me but it's not perfect either. But of course it's just my opinion.:)

Please see the pictures above.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése