2017. március 7., kedd

Femme Fatale - Golden age (Nailland exclusive)

Sziasztok!

Rájöttem, hogy sosem köszönök, igazából nem tudom, ennek mi az oka, de akkor most így kezdem.:)

Tegnap elmentem a Nailland standhoz, mert szerettem volna megnézni az Illyrian polish lakkokat, de sajnálatomra még nem voltak elérhetőek. Na de ekkor milyen meglepetés ért! A Nailland kijött két Femme Fatale store exclusive lakkal, amiről én még sehol nem hallottam, de ott voltak már a standon, ezek pedig a Golden age és a Sea Shepherd. Utóbbi egy zöld holografikus lakk tele mikroglitterrel és pink shimmer-rel, de ez annyira nem fogott meg.

Na de a Golden age! Ő jött velem azonnal.:) Egy kicsit átlátszó arany alapban úszkálnak piros irizáló glitterek (ez tetszett meg a leginkább benne) és természetesen nagyon szépen holozik. Üvegben kicsit intenzívebbnek láttam a színét, mint felkenve, így már talán visszafogottabb, de az irizáló glitterek nagyon tetsznek. Sajnos kell belőle 3 réteg, de úgy vettem észre, hogy gyorsan szárad, semmit nem vártam a rétegek között, így gyakorlatilag pár perc alatt felkentem teljesen.

Még nem nagyon találtam róla képet neten és bár tudjátok, hogy nem vagyok profi fotós, de remélem tetszeni fognak a képeim és látjátok így is, hogy mennyire szép a lakk.




És hát akkor már a nyomdázás sem maradhatott ki, amihez a következőt használtam:

Nur Besten webshop - Born Pretty BPX-L005-ös nyomdalemez (#36242) és fekete nyomdalakk.




English version

Hello!

I realized I never say hi, so I start this post now this way.:)

I visited the Nailland shop yesterday because I wanted to see the new Illyrian polishes, unfortunately they were not available yet. But you can imagine how surprised I was when I saw that there are two new Nailland exclusive Femme Fatale polishes available which I've never heard about! These are Golden age and Sea Shepherd. Sea Shepherd is packed with green holo microglitters in a clear topper base with pink shimmer, to be honest it's not really my world.

Golden age however is perfect for me!:) It has a sheer golden base, packed with red shifting iridescent glitters and holo glitters. I think it's a bit more intensive in the bottle, but I really love the iridescent glitters.:) You will need at least 3 coats, but it dries very fast, I did not wait between the coats, so I was ready in a few minutes.

So far I did not find any pictures on the internet and you know, I'm not a professional photographer, but I hope you will like the pictures and you will see how beautiful this polish is.

Please see the pictures above.

Aaaand of course I did not miss stamping on it, I used Born Pretty BPX-L005 stamping plate from Nur Besten webshop (#36242) and a black stamping polish.

Please see the pictures above.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése