2017. március 19., vasárnap

Tavaszi hangulatban/Spring vibes

Scroll down for English version

Kedves Olvasó,

ma egy igazi tavaszi manikűrt mutatok be nektek, ami kb. már 2 hónapja megszületett a fejemben, amióta csak megláttam ezt a nyomdalemezt a Nur Besten webshop kínálatában:


Először, ahogy nézegettem a nyomdalemezeket, hogy mit is kérjek tesztelésre, átsiklottam felette, mert a szélső minták bár szépek, de nem igazán fogtak meg. Aztán amikor jobban megnéztem, megláttam a középső sort és teljesen elolvadtam, annyira cukik a minták.:) A tündérrel már készítettem egy manit egy barátnőmnek, de nekem a kis kertészkedő hölgyek tetszettek meg leginkább és rögtön egy tavaszi, átmenetes mani jutott eszembe róla. Meg fogom mutatni külön az átmenetes és a kész, nyomdázott művemet is.

Most, hogy itt a tavasz és vele együtt előjött a szokásos rosszabb hangulatom (igen, ez nálam ilyenkor következik be, van akinél ősszel, van akinél télen, nálam ahogy kisüt a márciusi nap, elér), mindenképp valamilyen vidámabb manikűrt szerettem volna készíteni, amire öröm ránézni. Az átmenetes technika nagy kedvencem és mint már említettem, korábban kitaláltam, hogy mi lesz ebből, tehát ideje volt megvalósítani.

A következő lakkokat használtam alapként:
  • Colors by Llarowe - Bananas and Krispy Kremes are better than HBO - igen, ez a lakk neve:)
  • Superchic Lacquer - No rest for the Wicked - korábban róla már írtam itt
  • Fun Lacquer - Cinnamon - a Moo moo's signatures The Unwanted Visitor nevű lakkján kívül az egyetlen barna lakk, amit imádok

És akkor lássuk a még nyomdázás nélküli átmenetet.





A nyomdázáshoz pedig a következő termékeket használtam:
  • BPX-L017 nyomdalemez a Nur Besten webshop-tól (#38740)
  • Ya Qin An nyomdalakkok a Born Pretty Store-tól
  • Moyra körömágyvédő
Ééééééés akkor a kész mű.:)






Nagyon élveztem elkészíteni ezt az átmentet, már régen nem volt ilyen manim, azt hiszem, gyakrabban fogom használni ezt a technikát.:)

English version

Dear Reader,

today I would like to show you a spring manicure which already came to my mind 2 months ago when I saw this stamping plate in Nur Besten webshop:


As I was thinking what to choose for testing I simply ignored this plate for the first sight. The patterns on the edges are nice, but I did not fell in love but then I saw the middle row. The patterns are so-so-so cute! I prepared a mani for one of my friends with the fairy, but what I really like is the small ladies doing gardening. I was thinking about a gradient manicure which I will show first, then I will show the stamped one as well.

As spring arrived along came with it my bad/depression mood - some people have that during autumn, some during winter, for me it always starts when March sunshine is here. So I wanted to create a happier manicure which is good to look at. Gradient is one of my favourite techniques and as I mentioned, I already had this mani in mind, so it was time to create it.

Products I used as a base:
  • Colors by Llarowe - Bananas and Krispy Kremes are better than HBO - yes, that's the name of the polish:)
  • Superchic Lacquer - No rest for the Wicked - I wrote about this earlier here
  • Fun Lacquer - Cinnamon - beyond Moo moo's signatures The Unwanted Visitor this is the only brown polish I love
For the stamping I used the following products:
  • BPX-L017 stamping plate from Nur Besten webshop (#38740)
  • Ya Qin An stamping polishes from Born Pretty Store
  • Moyra liquid latex
Please see all the pictures above.

I really enjoyed creating this manicure, I think I will do more gradients in the future.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése