2017. április 1., szombat

Essence - Out of space stories

Scroll down for English version


A nevem Orsi és súlyos lakkfüggő és lakksznob vagyok.

Nem nagyon van drogériás lakkom és az Essence sosem volt a kedvencem sminkben sem. Egyszer vettem tőlük lakkot, méghozzá egy Rossmann-os vásárlás során akadt meg a szemem egy nagyon szép sárga lakkon a közkedvelt The Gel kollekcióból. Viszont amikor kipróbáltam és még három réteg után is teljesen átlátszó és csíkos volt és még száradni sem akart, azzal a lendülettel dobtam is ki a kukába...

Az utóbbi időben viszont sikerült néhány jó sminkcuccot beszereznem tőlük és hát akkor jött a tavaszi szortimentfrissítést... Már amikor a promo képeken megláttam az Out of space stories lakkokat éreztem, hogy ezeket be kell szereznem. A fenti képen a teljes kollekciót láthatjátok, de mivel az 1-es számú Outta space is the place lakk már annyira nem az én színem, azt nem akartam feleslegesen megvenni, mert nem bírom elviselni magamon az ilyen nude-okat és tuti nem hordtam volna. A többi hat lakkra viszont rögtön lecsaptam és ma szeretném nektek megmutatni őket. Csapjunk is bele!:)

02 Across the universe

Enyhén duokróm, szürkéskék alap, ami fénytől függően néha lilába hajlik. Leginkább természetes fényben látszik szépen, hogy duokróm. Két rétegben jól fedett, de bevallom őszintén, a színe nekem jobban tetszett az üvegben. A minőségére viszont nem lehet panasz.:)






03 Space glam

Magam is meglepődtem, hogy mennyire tetszik ez a lakk! Nagyon különleges, behatárolhatatlan színe van. Kissé fémes a finise, és talán rózsaarany az alap, amely aranyfényben irizál. Két-három réteg kell belőle, vastagságtól függően.





Hogy egy picit behozzam a képbe a lakksznobságomat is, összehasonlítottam a lakkot a Cirque Halcyon-nal, mert valamiért rögtön az ugrott be, hogy ez az Essence lakk esetleg lehetne a limitált Halcyon dupe-ja. Őszintén szólva tényleg van olyan fény, amiben a lakkok szinte teljesen egyformák! Nézzétek csak (középső ujjamon van a Halcyon):


De valójában, természetesebb fényben már kijön a két lakk közötti hatalmas különbség:



04 Beam me up!

Ez a lakk egy álom! Csodás pink színe van, holografikus, nagyon pigmentált, majdnem fed egy rétegben is, de alapvetően vékonyan kentem, szóval két réteget használtam. Simán felveszi a versenyt az indie társaival!






05 Intergalactic adventure

Swatchstickre kikenve azt hittem, nem fog tetszeni, mert ez a finis nem a kedvencem, de felkenve mégis imádtam! Szintén nagyon pigmentált, két réteg belőle is elég volt. Nagyon enyhe shimmer is található benne.





06 We will spock you!

Ezüst lineáris holo, a probléma, hogy nagyon-nagyon gyenge holo. Legalábbis nekem ez kevés. A másik problémám, hogy 3 réteges és nagyon lassan szárad, így hiába a gyorsszárító fedőlakk, és hogy csak 2 órával a felkenése után feküdtem le, reggelre párnanyomatos volt a körmöm, ami azóta nem fordult elő, hogy fedőlakkot használok.





Azt gondolhatnánk, hogy akkor majd fedőlakként használható. Na ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna! Fedőlakként sem nagyon állja meg a helyét, mert rákentem az Intergalactic adventure-re és teljesen elnyomta annak a színét, ellenben az egy réteg miatt a holo sem jött ki rendesen.



07 1000 light years away

Fekete alap, holo glitterekkel. Sajnos nincs benne sok, így annyira nem is látszik, de ettől függetlenül nagyon szép lakk, és szerintem különleges is. Kicsit olyan, mintha az éjszakai égboltra néznénk.:) Két rétegben szépen fedett.





Nos, ez lett volna az Essence Out of space stories kollekció (mínusz egy:)), remélem tetszett a bejegyzés, ha bármi kérdésed van a lakkokkal kapcsolatban, nyugodtan írj!
És a konklúzió: dobd félre a lakksznobságot, mert talán lemaradsz néhány fantasztikus lakkról!:)

English version

My name is Orsi and I am a nail polis addict and nail polish snob.

I don't really have many drugstore polishes and Essence was never my favourite brand. Once I bought one nail polish from them, because during a big shopping in Rossman I just noticed a very nice yellow lacquer from the popular The Gel collection. But when I tried it and I saw it's still sheer after 3 coats I was so angry I threw it out...

Recently however I could get some nice make-up stuff from Essence and then the new, spring sortiment came... I knew I have to get some polishes from the new Out of space stories collection! You can see the full collection on the first picture, but I did not buy the first one, which is Outta space is the place because it's too nude for me and I know I would never wear it. But I bought the rest so I would like to show them to you today. Let's get started!:)

02 Across the universe

Slightly duochrome, greyish/blueish base which can be seen sometimes as purple. You can mostly see in natural light that it's duochrome. Opaque in two coats but I have to admit I liked the colour better in the bottle. The quality however is perfect.:)

Please see the pictures above.

03 Space glam

I was surprised how much I liked this one! Very special colour, hard to determine. Slightly metallic finish, I would say the base is rosegold with gold iridescent glaze. 2-3 coats needed.

So to get back to my nail polish snob myself, I compared Space glam with Cirque Halcyon which is a limited edition polish and I was curious whether it can be a dupe for that. I have to admit that under some lighting they are quite similiar (Halcyon on my middle finger on the picture above).

But if you check them in more natural light, the difference is huge between them.

Please see the pictures above.

04 Beam me up!

This is a dream! Beautiful holo pink, very pigmented, almost opaque in 1 coat, but I used two to get perfect coverage. It really has the quality of the indie polishes!

Please see the pictures above.

05 Intergalactic adventure

I thought I won't like it because of its finish but I was really wrong! It's beautiful with perfect quality, opaque in two coats. There's a very slight shimmer in it.

Please see the pictures above.

06 We will spock you

Silver linear holo, the problem is that it's very-very subtle. For me it's not enough.:) My other problem is that you need 3 coats but it dries very-very slowly and although I only went to sleep after 2 hours I could see the pillow prints on my nails in the morning even though I used a quick dry top coat.

Maybe you think you can use it as a top coat? Well, you are wrong my friend. I applied one coat on Intergalactic adventure but it totally overrides the colour of it and you cannot see the colour of the base at all. But because of the one coat, the holo is also too slight.

Please see the pictures above.

07 1000 light years away

Black base with holo glitters, not really much though. Still it's very unique and nice, I had the feeling I'm looking at the night sky.:) Two coats for full coverage.

Please see the pictures above.

I hope you enjoyed this little test, if you have any questions about the polishes, just let me know!:)
And the conclusion: don't be a nail polish snob because you might miss some beauties!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése