2016. december 23., péntek

Karácsonyi manikűr

Scroll down for english version

Ma szeretném nektek megmutatni a Karácsonyra készített manikűrömet.

Eredetileg több ötlettel szerettem volna előállni, de sajnos eléggé elcsúsztam a készülődéssel, és nem úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna. Tegnap még ajándékokat szereztem be - ez mondjuk nem újdonság, a legtöbb dolgot általában az utolsó pillanatra hagyom.:) De orvoshoz is kellett mennem, rengeteg program is volt, gyakorlatilag az utolsó két hétben most Karácsony előtt minden este volt valami - mindenkivel ünnepelünk valahogy.:) Ja, és ez a két ünnep között is folytatódni fog.

Így a mai napom végül abból állt, hogy vééééégre kialudtam magam, aztán bevásárlás, muffin sütés (isteni lett az almás-mézeskalácsos muffin, megint szigorúan 5-ször annyi mézeskalács keverékkel, mint kellett volna...:D), ajándékok becsomagolása, megnézni két részt a Black mirror-ból, amire most nagyon rákattantam - és akkor eközben sikerült elkészíteni a manikűrt is.

Lássuk is, hogy készült:
  • Cirque - Garnet az alaphoz

  • MDU - White & Silver nyomdalakkok

  • Moyou London - Festive 06, 45 nyomdalemezek

  • DIY Sheer tints
Lássuk a képeket és utána kicsit jobban is kifejtem!:)







Tehát a Garnet az alap - olyan szép ez a piros, hogy arra nincsenek szavak!!! Erre nyomdáztam fehérrel a hópelyheket, majd még egyszer ugyanazokat a hópelyheket ezüst színnel.

A gyűrűsujjamra csak fehérrel nyomdáztam a díszeket, majd ezt saját készítésű sheer tint-el festettem ki - ilyet nagyon egyszerű keverni, csak olcsó, színtelen fedőlakkok és színes kiemelő filctollak kellenek. A pontos elkészítésről a videót itt találjátok. A tippet egyébként Mdolla Ágitól kaptam. Ha ezek megvannak, csak egy vékony díszítőecset kell és mehet is a színezés.

Egyébként egy barátnőm kérte, hogy készítsek majd leírást a nyomdázásról is, így nemsokára arról is lesz egy bejegyzés.

Remélem, tetszett a manikűr, ezzel szeretnék nagyon boldog Karácsonyt kívánni mindenkinek!!:)

English version

Today I would like to show you my Christmas manicure.

I wanted to show you a lot more manicures, but I was so busy with the Christmas preparations. I still bought some gifts yesterday - which is totally normal as I always leave the most for the last seconds.:) I had to go to a doctor, I had lots of appointments, in the last two weeks each evening I went out because of celebrations. And it will continue after Christmas.:)

So today was about lots of sleeping, then shopping, muffin baking (it's an apple-gingerbread muffin again, with lots of gingergbread spice...:D), wrapping the gifts, watching 2 episodes of Black mirror and in the meantime I prepared the manicure.

Let's see what I used:
  • Cirque - Garnet as a base

  • MDU - White & Silver stamping polishes

  • Moyou London - Festive 06, 45 stamping plates

  • DIY Sheer tints
Please see the pictures above.

So the base is Garnet from Cirque - this polish is simply amazing, words cannot describe it! I stamped some snowflakes on this using white stamping polish and then the same snowflakes with a silver one.

On my ring finger I only stamped with white and then I painted it with DIY sheer tints - they are very easy to make, you only need cheap clear polish and marker ink. You can find the video about it here. I got the tip from Ági Mdolla. And you will need a detail brush and you can start painting.:)

By the way one of my friends asked for a post about how to do nailstamping, so soon I will come back to you with that.

I hope you like this manicure and I would like to wish you a Merry Christmas!!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése