2016. december 27., kedd

A tetovált lány

Scroll down for english version

Ahogy ígértem még a legelején, nem csak körmös bejegyzések lesznek, szeretnék néha valami másról is írni. Bár szerintem már észrevettétek, hogy sokszor összekötöm a manikűrt magával az inspirációval is, ezért írtam már egy gyűrű vagy egy festmény inspirálta manikűrről is. Hát ma nem lesz semmilyen manikűr...


Nemrég ugyanis tetováltattam és ezt szeretném most megosztani veletek.

Már nagyon régóta foglalkoztatott a gondolat, hogy készíttessek egy tetoválást, de valamiért eddig nem vettem rá magam. Sokan ma divatból tetováltatnak, vannak tetoválások, amelyek valamilyen csoporthoz tartozást képviselnek és vannak azok, amik valamilyen jelentéssel bírnak az adott személynek. Én úgy gondolom, inkább a 3. csoportba tartozom, leginkább ezért is vártam vele ilyen sokáig. Más szóval, én azért nem tetováltatnék, mert divatos, jól néz ki, máson tetszik stb., hanem jelentsen nekem valamit.

Alapvetően mindig tetszettek a tetoválások, főleg ha szépen vannak elkészítve, de szerintem nem könnyű megtalálni sem a megfelelő mintát, sem azt, hogy hol legyen, és azt sem, aki majd ezt elkészíti.

Már régóta volt egy elképzelésem, hogy mit is szeretnék, ez egy idézet, még a betűtípust is kinéztem, gyakorlatilag kb. 5 éve ez az a felirat, amit szeretnék magamra tetováltatni. Na persze végül nem ez lett.:) Nem mondom, hogy elvetettem a gondolatot, hogy egy nap rajtam lesz, de most nem ennek volt itt az ideje.

Ugyanis a feliratot egyelőre nem tudtam eldönteni, hol legyen, viszont a fül mögötti tetoválások régóta tetszenek. Szóval akkor ott vagyunk, hogy van egy felirat, amit nem tudom, hova kellene varratni és van egy hely, ahova meg nincs elképzelésem a mintáról, remek...

Amit tudtam, hogy vagy zenei motívumnak kell lennie, vagy Disney rajongóként ezen a vonalon kellene elindulni (valójában az idézet is, amit említettem, egy szövegrészlet egy musical-ből).

És akkor egyszer csak beugrott: legyen egy violinkulcs! Na igen, tudom, ha rákeresünk a neten, ez a végtelen jel, tollak, elszálló madarak, horgony mellett tuti ott lesz a legsablonosabb tetkók listáján... Szóval nem akartam azt sem, hogy csak egy egyszerű violinkulcs legyen. Az eredeti elképzelés az volt, hogy legyen ívelt és kövesse a fülem formáját, de valahogy az sehogy sem nézett ki jól, amikor megterveztük. De emellett a Disney vonalról sem akartam lemondani, így a végén jött az ötlet, kombináljuk a violinkulcsot egy Mickey egér fejjel! Többféle verzió született, végül az nyert, ahol a violinkulcs alja egy Mickey fejben végződik, nemsokára meglátjátok.

Na de nekem ez mit is jelent? Mint mondtam, hatalmas Disney rajongó vagyok, a barátaimtól szinte mindig kapok valami Mickey egeres cuccot - muffin sütőforma, matricák, plüssök, csoki, stb. Tényleg nagyon szeretem, ez sosem fog megváltozni, ebben biztos vagyok. A violinkulcs pedig egyszerűen a zene iránti szeretetemet jelképezi. 7 évig zenéltem és nem adtam fel, hogy egy nap folytassam. Furulyán, majd fuvolán játszottam, de az álmom, hogy szaxofonon tanuljak meg játszani. Emellett énekelni is tanultam, énekkarban is tag voltam és persze állandóan zenét hallgatok. Szóval én úgy érzem, ez a minta számomra tökéletesen megalapozott.

És ha a hol és mit már megvan, akkor jön a ki. Sokan ajánlgattak tetoválókat, hogy ez milyen szépet csinál, az milyen ügyes, de valahogy sosem éreztem az igazinak a képek alapján, nem tudom, miért, mert akik ajánlottak embert, azoknak általában tetszettek a tetoválásai. Értem én, hogy ez nem egy óriási tetoválás, de mégiscsak rá kell bíznod magad egy emberre, akinek a munkája után egy minta örökre rajtad marad. Aztán egyszer csak Instagramon szembejött velem Kiss Kata tetováló művész oldalának hirdetése és ahogy megnéztem a munkáit tudtam, hogy megvan! Pedig a tetoválásra is igaz szerintem, ami a fodrászra, nőgyógyászra, fogorvosra, hogy olyanhoz megy az ember, akit ajánlanak és megbízik az illető ajánlásában. Aztán ez valahogy nem így alakult. Kata egyébként a Queen of Hearts Tattoo-nál dolgozik, a szalonjuk gyönyörű és nagyon kedvesek. Szóval egyeztettünk időpontot és közösen terveztük meg a tetoválást.

A tervezés kb. fél óra, a tetkó elkészítése kb. negyed óra volt. Habár én nem éreztem negyed órának, azt hittem, kevesebb volt annak ellenére, hogy azért fájt egy kicsit. Az elképzelés az volt, hogy közel legyen a fülemhez, mert így oldalról nem lóg ki félig a tetkó, ami elég hülyén nézne ki. Így rejtett is, meg nem is.:)

Én nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel, már nagyjából meg is gyógyult, ilyen kicsi tetoválásnál mondjuk ez gyorsabban megy. Ééés ha már ennyit beszéltem róla, lássuk a végeredményt!:)









Remélem tetszett a bejegyzés és ha kérdésetek van, írjatok nyugodtan!

English version

As I promised at the beginning there will be some personal posts as well and not only nail arts. You may have noticed that I like to link the manicures with the inspirations like a ring or a painting. Today however will not be about manicures...

Recently I got a tattoo and I would like to share the experience with you.

I wanted to get a tattoo for a long time but somehow I did not take the step. Some people do it for fashion, some for showing that they belong to a group and there are those for whom a tattoo means something. I'd like to think I belong to the 3rd group and that's why I waited for so long. In other words, I would never get a tatto just because it looks good or it's cool, it has to mean something to me.

Basically I always liked tattoos but I think it's not easy to find the perfect one and where to place it and who should be doing it.

Actually I had an idea for a long time what I would like to have, it's a quote, I even had the font type and guess what, finally it's not what I got.:) I'm not saying I will never have it, but it's not the right time.

I could not decide where to place the quote, but I'm in love with behind ear tattoos for a while. So I had the place without the idea what to tattoo there.:(

What I knew, it should be either music or Disney related as I'm a big fan of both (the quote is from a musical actually).

And then I suddenly knew it: a violin key! And yes, I know it's quite typical, but I wanted to complicate it a bit.:) My first idea did not really work but then I thought maybe we could combine it with a Mickey mouse head! There were more versions but I decided to have the one which ends up in a Mickey head, you can check it above.

But what does it mean to me? As I said I'm a huge Disney fan, I always get some Mickey mouse related gifts. I think it will always be the same.:) Violin key symbolizes my passion about music - I even played music for 7 years and I still want to continue it one day. I also learned singing and sang in a choir and I listen to music all the time. So I feel this pattern is just perfect for me.

So the questions was who should do my tattoo. I got a lot of suggestions but somehow I did not like anyone. I know it's not a huge tattoo, don't get me wrong, but still this is about finding the one person who will tattoo something on your skin which will stay there forever. Then I found on Instagram Kata Kiss tattoo artist and I knew that I have to call her! She works at Queen of Hearts Tattoo and they have a beautiful place where they work and they are very nice. So we agreed on the appointment.

Design was about 30 minutes and to prepare the tattoo was about 15. I did not feel it so long, it was a bit painful however. I wanted it to be close to my ear so it does not look stupid if you look at my head sidewards and only half of it can be seen. So it's hidden and not hidden at the same time.:)

I really like the result, it's almost healed. You can check all the picture above.

I hope you liked this post, let me know if you have any questions!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése