2017. október 7., szombat

BPS teszt

Tudom, tudom, nagyon eltűntem mostanában, de mindennek megvan az oka - amibe persze nem fogok belemenni, szóval nézzük is a Born Pretty Store tesztet.:)


BPS nyomdalemez tartó
(#40412)

Rengeteg nyomdalemezem van... És bár már van egy tartóm, sajnos így sem fért el az összes lemezem, így hát muszáj volt kérnem egy ilyen irtó cuki kis lemeztartót.:) 24 darab lemez fér bele, vegyesen kicsik és nagyok. A tartó jó minőségű és hát nagyon szép szerintem, át is pakoltam bele rögtön a BPS lemezeimet.:)








Utazós nyomdalemez
(#40282)

Mivel imádok utazni, nem volt kérdés, hogy kell ez a lemez!!! Hozza a szokásos minőséget, könnyű felvenni a mintákat, jól működik.:) Alapként a KBShimmer Eyes white open lakkját használtam, ami hivatalosan is előlépett a kedvenc fehér lakkommá.


Puzzle nyomdalemez
(33727)

Cuki kis lemez, sokféleképp használható, jó minőség. Alapként a Picture Polish Autumn lakkját kentem fel és két ujjamra gradient-et is készítettem az O'hara-t és a Dragon-t is felhasználva. Ezután két mintát is választottam a lemezről, nagyon tetszett a végeredmény!:)




Állati nyomdalemez!
(#39486)

Akármilyen cuki is ez a lemez, sajnos azt nem tudom róla elmondani, hogy állati jó lenne. Igazából kétszer is megkaptam a BPS-től, mert elsőre visszajeleztem, hogy nem tudom használni, hát a második sem lett jobb minőség. Háromféle nyomdafejjel és kb. 5-6 nyomdalakkal próbáltam ki, mire végre fel tudtam róla venni egy mintát, egy szenvedés volt vele dolgozni. Szerintem nem elég mélyen vésett a lemez, ez egyébként rögtön látszik rajta, ebből kifolyólag a nyomdalakkok is szinte azonnal beleszáradnak és nem tudtam felvenni. Aztán nagy nehezen az egyik lakkal sikerült, de nem nagyon szeretnék tovább próbálkozni. Tudom, hogy másoknak sikerült, akiknek szintén megvan ez a lemez, nekem nem jött be, ennyit.

Alapként egyébént a Cirque Red Hook-ot használtam.:)



Remélem hasznos volt a bejegyzés és igyekszem majd gyakrabban jelentkezni.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése