2017. augusztus 5., szombat

Born Pretty Store teszt

Kicsit el vagyok maradva most a tesztekkel és nem voltam annyira kreatív, mint szeretném. Nem bírom a meleget, ez van, a nyár nem nekem való, konkrétan 0 kedvem van bármilyen nailart-ot készíteni. Ja, és angol verziót sem fogok írni ma, muhhhahaha.

Ma 5. napja van rajtam egy lakk, ami több helyen lepattogott, már utálom is saját magam érte.....:D

Na szóval, azért megmutatnám, miket sikerült összehoznom a legutóbi BPS tesztelésből, előre leszögezném, hogy van egy paletta, amit nem tudok megmutatni, 4 nyomdafejjel, 3 lehúzóval és vagy 4-féle nyomdalakkal futottam neki, de képtelen voltam felvenni a mintákat róla... Lehet nem elég mélyen vésett, vagy szériahibás, nem tudom. Mindegy, nézzük is a többit.


Imádom a water decal-okat!! Ez pedig annyira nyárias volt, hogy rögtön lecsaptam rá.:) Aztán kiderült, hogy nem is water decal, hanem matrica.:D Nem baj, így is tetszett. Nekem az van meg, amelyiken az álomcsapda-szerű minták is vannak. A tollakkal nem volt semmi baj, de az álomcsapdával megszenvedtem, mert annyira vékony a matrica, hogy hiába próbáltam nagyon óvatosan, szemöldökcsipesszel felszedni, kettőt is elszakítottam, mire végre sikerrel jártam. Szóval csak óvatosan!:) A végeredmény azért tetszik.:) Alapnak a Cirque-től a Socialite neon pink lakkot használtam. A matrica szélei természetesen nem látszanak élőben így, mint a makrón.




Imádom a zenét, a hangjegyeket, egyértelmű volt, hogy kell a lemez. Nagyon jó minőségű, könnyen fel tudtam venni a mintákat. Alapként a CBL Emerald illusion limitált kiadású lakkját használtam.





Hehe, és még egy.:) Zenés nyomdalemezből sosem elég.:) Alapként a CBL Hard to imagine lakkját használtam, illetve felragasztottam egy-egy díszítőkristályt is azokra a körmeimre, amelyekre nem nyomdáztam. 




Rózsás sablonok (#39727)

Cuki, könnyen kezelhető, mást nem is tudok mondani.:) Alapként az Il était un vernis Keep calm & follow the dragon lakkját használtam. Nem vagyok egy nagy sárga rajongó, na de ez... Ótejóég!!!:))



Hát ennyi lett volna, mint mondtam, egyet nem tudok megmutatni, az egyébként egy cuki, állatos plate. Azért lehet, hogy majd még egyszer nekiugrok, hátha összejön.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése