2017. február 6., hétfő

Moo Moo's Signatures - Untouchable mermaid

Scroll down for english version

Már régóta imádom a Moo Moo's Signatures lakkjait, a cuki bocis logoval engem rögtön megvettek.:) Van is egy jópár lakkom tőlük, a legújabbat pedig Glitterfingersss Lexa kreálta és csak a Nailmail-nél szerezhető be.

A lakk alapja zöldeskék (teal) jelly, ami szerintem inkább hajlik a kék felé, legalábbis én azt jobban látom benne. Van benne sok-sok multikróm pehely és ez az, ami igazán megfogott, mert bár a teal lakkokért nem vagyok oda (nekem egy lakk legyen vagy zöld vagy kék, de ne zöldeskék:)), de a pelyheket egyszerűen imádom és ezekkel együtt ez a lakk csodaszép!!! A leírás alapján vannak még benne cseresznye színű holo glitterek és holo csillám. Szerencsére a glitter nem sok, nem nyomja el a lakkot és lemosni is nagyon könnyű. Két vastag rétegben teljes fedést értem el vele a jelly-s formula ellenére, szóval nagyon jó a minősége.








Mivel van ez a nyomdázási kényszerem, ez a lakk sem úszhatta meg csak önmagában.:) Ha már a neve is sellős, így egy ehhez illő mintát választottam, a Bundle Monster BM-XL212-es nyomdalemezt használtam, illetve az MDU fehér nyomdalakkját.






Nekem nagyon tetszik ez a lakk, biztos vagyok benne, hogy gyakran fogom felkenni!:)

English version

I love Moo Moo's Signatures polishes for a long time now, especially the cute brand logo.:) I have a few Moo Moo lacquers, and this new one was created in collaboration with Glitterfingersss Lexa and it is a Nailmail store exclusive polish.

The base of the polish is a teal jelly, I could rather see it blue on myself. It has a lot of multichrome flakes in it and that's why I really love it! Somehow I'm not really into teal lacquers, for me a polish should be either green or blue.:) But the flakes make this polish so beautiful! The polish also has holographic dust and some holo cherry coloured glitters in it, but not too much, it's very easy to remove it at the end. Despite of the jelly formula two thick coats were enough to reach full coverage, so the quality is just great!








And since I'm a stamping addict, I needed to stamp on this polish as well.:) Of course I picked a plate with mermaids, so I used Bundle Monster BM-XL212 and a white stamping polish from MDU.






Overall I really love this polish, I'm sure I will often wear it!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése