2016. november 13., vasárnap

Rainbow Connection store exclusives

Scroll down for english version

Egy drága barátnőm néhány napja hozott nekem pár lakkot, amelyek a Rainbow Connection oldaláról rendelhetők meg. Már jó ideje szeretnek a különböző stockist-ok store exclusive lakkokat készíteni különféle lakkmárkákkal, aminek szerintem inkább több a hátránya, mint az előnye. Nyilván megéri a stockistoknak, hiszen a csak náluk elérhető lakkok nagy hype-ot váltanak ki a rajongókból és sokszor még akkor is úgy érzik, hogy szükségük van az adott lakkra, ha az nem is feltétlenül olyan különleges - olyan ez, mint amikor valamire rányomják a limited edition cimkét. Na persze ha az adott stockist nem szállít az országodba, eléggé meg vagy lőve és csak nézegetheted vágyaid tárgyát, mert nem lesz egyszerű beszerezni. 

Na de azért nem akarok képmutató lenni, én tipikusan az a vásárló vagyok, akit könnyű megvenni egy limited edition felirattal, na persze ma már kétszer is meggondolom, hogy tényleg kell-e nekem az adott termék, valamint utánaolvasok, hogy megfelelően dönthessek és ne csak kidobjam a pénzem. 

Így esett a választásom néhány olyan lakkra, amelyek a Rainbow Connection-nél érhetőek el és első látásra beléjük szerettem.


Fun Lacquer - Jem

A Rainbow Connection fennállásának 3. születésnapja alkalmából, illetve a Fun Lacquer-el való 3 éves együttműködést ünnepelve született meg a 3rd Year Anniversary Trio, amely a FL és a RC oldalán érhető el. Amint az a nevéből is kiderül, a kollekció 3 lakkból áll, amelyeket a 80-as évekbeli sorozat, a Jem és a hologramok inspirált: Jem, Aja, Shana. Én az előbbi kettőt rendeltem meg, a Shana-val kapcsolatban nem voltam biztos magamban, így inkább most kihagytam.

A Jem egy gyönyörű holo pink lakk ezüst pelyhekkel, 2 rétegben tökéletesen fed. A lemosásánál kicsit meglepődtem, mert azt hittem, könnyen lejön majd, de nem ez a helyzet, inkább a glitteres lakkokhoz hasonlít a lemosása, vagyis elég macerás. Szóval legközelebb csakis lehúzható alappal fogom használni. Na de a szín... Az kárpótol mindenért.:)








Fun Lacquer - Aja

Szintén a 3rd Year Anniversary Trio része és egyértelműen a kedvencem a teljes rendelésből. Imádom az ilyen babakék színeket!!:) Ő is egy holo lakk, ezüst pelyhekkel, a lemosása ugyanaz a macera, mint az előzőnél.







Colors by Llarowe - Humility

Ő is egy trio részeként jelent meg, de nekem csak ez a szín állt közel a szívemhez. Duokróm pelyhek vannak benne és elvileg minimális shimmer, bár ez annyira nem látszik.:) 








Cupcake polish - Pine-ing for Fall

Végre nem egy trió!:) Két Cupcake store exclusive lakk jelent meg nemrég, a Pine-ing for Fall és az Autumn is the New Spring, mindkettőt imádom! Mindkettő telis-tele van glitterrel, így én lehúzható alapra kentem őket.

A Pine-ing for Fall igazi őszi lakk, nagyon sötétzöld, már majdnem fekete alap van tele a zöld holo glitterekkel, csodaszép! Egy vastag, vagy két vékony rétegben tökéletesen fed.








Autumn is the New Spring

Ez a lakk a legnagyobb meglepetés nekem! A RC oldalán nagyon tetszettek a swacthok, aztán amikor megérkezett és megláttam az üveget... Azt gondoltam, hogy ez a lakk konkrétan gusztustalan. Olyan volt, mintha szét lenne válva és az alapszín nem valami vonzó. Valójában azonban nincs szétválva, csak a glitterek picit leültek az aljára, de nem vészesen, enyhe rázás segített és az ecset tele volt glitterrel. Aztán amikor felkentem... Teljesen ledöbbentem, hogy ez a lakk milyen gyönyörű! Nagyon érdekes, meghatározhatatlan színe van, olyan barnás-narancsos-vöröses és a glitterektől csak úgy izzik az egész! Egyszerűen csodálatosan szép.







Nailart

És akkor egy hercegnős nailart-ot is hoztam nektek, amelyet a Jem-el készítettem. A következőket használtam:
  • Fun Lacquer - Jem mint alap, a kitöltéshez 24 Karat Diamond, Starry night of the summer, Powerful, Be Yourself

  • Moyou London - Princess 10 nyomdalemez





Hát ők lennének a RC store exclusive lakkok, amiket kipróbáltam, mindegyik gyönyörű egytől egyig. Remélem segítettem a döntésben, ha te is szeretnél tőlük rendelni.:)

English version

A prescious friend of mine brought me some polishes a few days ago, which can be bought on Rainbow Connection. It's kind of a trend recently to create store exclusive polishes in collaboration with stockists which to be honest I don't really like. For sure it's good for the stockists as it's a big hype for the fans who feel they really need to get these exclusive polishes even if they don't really need them - it's like to stamp something as limited edition. And if that given stockist does not ship to your country - it can be a tragedy.

BUT I don't want to be a hypocrite, I'm the typical consumer who loves to buy things which are limited edition.:) However now I really think twice what to buy because I don't want to throw out my money.

So after hesitating a bit, I decided to buy 5 store exclusive polishes from RC, I really fell in love with them for the first sight.:)


An 80's series inspired trio (Jem and the holograms) was launched recently as part of the Fun lacquer 3rd Year Anniversary Trio which celebrates the 3rd birthday of Rainbow Connection and the collaboration between RC and FL: Jem, Aja, Shana. I ordered Jem and Aja because I was not sure about Shana, so I rather skipped it.

Jem is a beautiful holo pink polish with silver flakies, 2 coats are enough. I was surprised a bit with the removal, it's really hard to remove it, it's like with the glitter polishes. So next time I will use a peel-off base coat. But the color.... It compensates the removal, as it's beautiful!

Please see pictures above.


Also part of the 3rd Year Anniversary Trio, this is my favourite of the 5! I simply love these baby blue colours!:) It's holo as well, with silver flakies, removal is same as above.

Please see pictures above.


Also part of a trio, but I only fell in love with this one. It's a purple color with duochrome flakies and a very slight shimmer. I love the flakies!

Please see pictures above.


Finally not a trio!:) Two Cupcake store exclusive polishes were launched recently, Pine-ing for Fall and Autumn is the New Spring, I ordered both of them. They are both full of glitters, so I used a peel-off base coat.

Pine-ing for Fall is just perfect for autumn! It has a very dark green, almost black base full of green holo glitters. It's simply wonderful! One thick or two thin coats are enough.

Please see pictures above.


This polish is the biggest surprise for me! I really loved the pictures of it on RC site, but when it arrived I thought this is the ugliest polish I have ever seen... It looked like the polish is separated from the glitters and the base color was very weird. I needed to shake it a bit, but I was still not impressed.

But then I applied it... And I was very surprised that this is one of the most beautiful polish I have ever seen! It has a very interesting base like brown-orange-red and the glitters just make it glow! It's simply gorgeus!

Please see pictures above.

Nailart

Finally I brought you a princess nailart prepared by Jem. I used the followings:
  • Fun Lacquer - Jem as a base, and for coloring: 24 Karat Diamond, Starry night of the summer, Powerful, Be Yourself

  • Moyou London - Princess 10 stamping plate
Please see pictures above.

So these are my orders from the RC store exclusive polishes, they are all beautiful. I hope I could help a bit if you would like to order as well.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése