2016. október 31., hétfő

Egy gyűrű mind fölött

Scroll down for english version

Avagy az új kedvenc ékszerem és egy hozzáillő manikűr története. 


Nemrég a Wampon jártam, ami egy design vásár, amit nagyon-nagyon szeretek, mert magyar tervezők egyedi műveit vehetem meg. Találhatunk itt táskákat, ékszereket, ruhákat, cipőket, vagy akár kézműves élelmiszereket.

Nagy kedvenceim például a Herbatea Manufaktúra teái, amelyeket mézben oldanak, és forró víz, valamint egy kanál Herbatea hozzáadásával isteni teát készíthetek belőlük.

Na de legutóbb inkább az ékszereket csodáltam meg, nagyon sok kiváló ékszertervező volt kint. Közülük emelném most ki Wild Juditot, aki Vadjutka fantázianéven készíti ékszereit. Mindenféle anyaggal találkozhattok nála, engem mégis leginkább az ezüstből készültek fogtak meg. Mindig is szerettem az egyedi gyűrűket, fülbevalókat és amikor megláttam Judit standján a kínálatot, legszívesebben felvásároltam volna az összeset.:)

Volt is egy gyűrű, ami nagyon tetszett, sajnos a méret nem volt jó, de Judit rögtön mondta, hogy elkészíti nekem a megfelelő méretben. Ekkor persze felcsillant a szemem, hogyha újat készít, akkor változtathatunk-e rajta néhány apróságot, mert igazából két gyűrű is tetszett és szerettem volna kombinálni őket. Judit ezt is vállalta és néhány nap múlva már küldte is a rajzot, hogy milyennek álmodta meg a gyűrűmet.:) Két hétre rá pedig már készen is volt!

Ezúton is szeretném megköszönni neki ezt a gyönyörűséges gyűrűt és hát akkor lássuk is a képeket!:)






Készítettem egy manikűrt is, amit a gyűrű inspirált, ehhez a következőket használtam:
  • Cirque - Meet me in Montauk

  • Moyou London - Pro collection 04, 06 nyomda






Judittal találkozhattok tehát a Wampon, Facebook-on, illetve van egy üzlete is, amelynek a címét megtaláljátok a honlapján.:)

English version

The story of my new favourite ring and a matching manicure.

Recently I attended Wamp which is a design fair with a lot of great hungarian designers. We can find here jewelry, bags, shoes, clothes or handmade food as well.

One of my favourites is the tea in honey from Herbatea Manufaktúra. You can make delicious tea with hot water and a spoon of honey.

Last time I mainly went to Wamp because of the jewelry designers and I would like to write about Wild Judit who creates her wonderful jewelries by the name - Vadjutka. She uses several types of materials, but my favourites are the silver ones. I always loved unique rings, earrings and I wanted to buy everything there.:)

I really liked a ring, but it did not fit, however Judit said she will make it in the perfect size. However I liked two rings so I asked her whether she could combine somehow the two and create a unique one for me and she said it's okay. Few days later she already sent me the drawing with her idea and two weeks later I already had my new ring ready!:)

I would like to thank her for the beautiful work, you can check the photos about it above.

I created a matching manicure using the followings:
  • Cirque - Meet me in Montauk

  • Moyou London - Pro collection 04, 06 stamping plate.
You can find Judit on Wamp, Facebook and she even has a small shop, you can find the address on her website.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése