2017. december 31., vasárnap

Új év - kellenek nekünk a fogadalmak?

Sosem láttam értelmét az újévi fogadalmaknak, ahogy én látom, általában nem tartják meg az emberek és egyébként is, miért kell ahhoz megváltoznia az évszámnak, hogy valaki tegyen valami olyat, amit már egyébként is szeretett volna megtenni? Ha eddig nem volt meg benne az elhatározás, ezután sem lesz, ezt garantálom.

Éppen ezért, nem is fogadkoztam soha, de ez az év elég kaotikus volt, nem beszélve az előtte lévőkről és már amúgy is hoztam néhány nagyobb döntést, ezért úgy gondoltam, hát legyen, most az egyszer kivételt teszek. Bár ha úgy vesszük, mindegyiknek van már alapja, így nem teljesen légből kapott, új ötletekről van szó, így úgy gondolom, sokkal könnyebb lesz őket megtartani is. A végén pedig megmutatom a Szilveszterkor viselt manikűrömet is.

Lássuk hát az újévi fogadalmakat:

  • Többet foglalkozom a bloggal - nincs egy hatalmas követő táborom, de őszintén, ez nem nagyon zavar, azért kezdtem el írni a blogot, mert élvezem ezt - és azért nem írtam egy ideje, mert semmi kedvem nem volt hozzá. Volt egy nehezebb időszakom, kezdenek helyrerázódni a dolgok és a kedvem is visszajött, így végre gyakrabban lesz bejegyzés. Valószínűleg inkább csak magyarul (ha jön rá kérés, hogy maradjon az angol is, lehet róla szó, de egyelőre nem sok értelmét látom).:)
  • Belevágok a lakásfelújításba, amit már tervezgetek egy ideje - viszont, mivel egyre több ötletem van, így két részletben lesz meg. De lassan elkezdem összeírni a listát is arról, amit pontosan szeretnék.
  • Az életmód váltás már összejött, de bevallom őszintén, december kiesett ebből, nem nagyon figyeltem oda a dolgokra. De januártól vissza a régi kerékvágásba!:)
  • Sokat járni színházba - na oké, ez egy kakukktojás, így is sokat járok és már jövőre is van vagy 6 darabra jegyem, na de egy jó szokást meg kell tartani.:)
  • Befejezni a selejtezést - annyi helyről jött ez szembe mostanában, például Julcsinál is (thesharkladyblog), hogy én is elkezdtem, már vagy 4-5 kukás zsáknyi cuccot dobtam ki - de nem hiszitek el, gimis órai levelezések is voltak benne, amikbe beleolvasva a hajam is majd' kihullott, mekkora problémáink voltak, te jó ég...:)))))
  • Megpróbálni azokkal az emberekkel több időt tölteni, akikért ha bármit megtennénk és mindig kiállunk mellettük nehéz időszakokban, ezt viszonozzák és ne fordítsanak hátat, ha velünk történik ilyesmi.
Na, hát röviden ennyi lenne, szerintem épp elég lesz ezekre figyelni.:) Éééééééés akkor jöjjön most az újévi mani, aminek köze nincs az újévhez, de most éppen ehhez volt kedvem.:) Amiket használtam:

Colors by Llarowe: Can we have Trudeau?, Emerald illusion, Young turks, Figgy pudding és erre nyomdáztam a Moyou Scandi 09 és 10-es nyomdalemezekkel.

Mindenkinek nagyon boldog új évet kívánok!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése